Semnificatiile unui proces fluent de externalizare a serviciilor IT

Procesul de externalizare IT este cel prin care se contracteaza o companie IT pentru administrarea calculatoarelor ori a intregii infrastructuri IT.

Beneficiile serviciilor de externalizare IT

In functie de organizatie, cele mai semnificative beneficii sunt urmatoarele:

  • Optimizarea costurilor

Prin contractarea unei companii care sa acopere rolul departamentului IT se pot reduce cheletuielile de administrare cu pana la 70%.

  • Disponibilitatea permanenta a echipei IT

„IT Hardware” Project asigura asistenta telefonica, online si interventie fizica in Iasi, in cazul incidentelor tehnice, timp de 24 h/zi, 365 zile/an.

  • Nivelul ridicat de „Know-how” al departamentului IT externalizat

Posibilitatea de contactare a unor tehnicieni bine pregatiti, cu o bogata experientain domeniul IT si in administrarea retelelor de calculatoare.

  • Garantia unor rezolvari prompte si efective

Echipa “IT Hardware” Project identifica solutiile potrivite pentru a rezolva definitiv si rapid incidentul tehnic raportat si garanteaza eficienta solutiilor de externalizare IT.

  • Monitorizarea stricta a interventiilor in cadrul infrastructurii IT

Incidentele tehnice raportate de client sunt monitorizate prin sistem de ticketing. Clientul isi poate vizualiza oricand rapoartele tehnice.