Semnificatiile unui proces fluent de externalizare a serviciilor IT
Procesul de externalizare IT este cel prin care se contracteaza o companie IT pentru administrarea calculatoarelor ori a intregii infrastructuri IT.
Beneficiile serviciilor de externalizare IT
In functie de organizatie, cele mai semnificative beneficii sunt urmatoarele:
- Optimizarea costurilor
Prin contractarea unei companii care sa acopere rolul departamentului IT se pot reduce cheletuielile de administrare cu pana la 70%.
- Disponibilitatea permanenta a echipei IT
„IT Hardware” Project asigura asistenta telefonica, online si interventie fizica in Iasi, in cazul incidentelor tehnice, timp de 24 h/zi, 365 zile/an.
- Nivelul ridicat de „Know-how” al departamentului IT externalizat
Posibilitatea de contactare a unor tehnicieni bine pregatiti, cu o bogata experientain domeniul IT si in administrarea retelelor de calculatoare.
- Garantia unor rezolvari prompte si efective
Echipa “IT Hardware” Project identifica solutiile potrivite pentru a rezolva definitiv si rapid incidentul tehnic raportat si garanteaza eficienta solutiilor de externalizare IT.
- Monitorizarea stricta a interventiilor in cadrul infrastructurii IT
Incidentele tehnice raportate de client sunt monitorizate prin sistem de ticketing. Clientul isi poate vizualiza oricand rapoartele tehnice.